10/3


Bild nr 16 för helvete!


Blir sååå trött på dessa spelprogram,
speciellt det som går på femman nu med Spy-Eva!! Åhhh!!
Hon satte sig o tutade i bilen man kan vinna innan, skrattade som fan.
Gahh.. för det är så roligt med jue, blåst är vad hon är!
Sen har hon tjatat om ett ansikte man ska hitta i ett pussel med tigrar.
Jag såg den direkt när jag tittade, man blir ju galen!
Men jag vet att det inte hjälper o ringa så =P

Jaja, nog om det!!!
Just nu sitter jag här, har sminkat mig o fixat håret..
men har ännu inte orkat klä på mig ordentligt.
Blev så jävla irriterad när jag såg att det kommit snö nu igen =/
Jag som hoppades på fint väder idag..
ska gå långpromenad längs vätterstranden idag.
Så får hoppas att det inte blåser för mycket ialf?!

När mamma har slutat jobba ska vi nog ta en fika någonstans,
lite kvalitetstid :) när jag inte bor hemma nu så får man se till o ses rätt ofta.
Annars får man höra att man aldrig ses o en massa.

Nehe.. jag ska ta o byta kanal nu, orkar inte se henne längre!!!
Men ha en bra daag så hörs vi!


Ciao!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0