9/6


Koloskopi, Gastroskopi? Nu? Redan?


Shiiiit, jag fick brev från Ryhov idag..
fick lappar om att jag ska göra undersökningarna igen.
Jag fick en klump i magen när jag tänkte på den där jävla Phosporalen!!
Men det måste vara nåt fel?
Sist jag va hos min läkare så sa han, fem åår tills nästa gång!
O det va förra året jag gjorde det.. så fyra år ialf.
Jag ska allt ringa dit imorgon o kolla om det blivit nåt fel?
Sen är det redan på tisdag med.. man ska ta prover två veckor innan?
Näe.. det måste va nåt fel helt enkelt!

Aha, ska snart åka ner till stan o hämta upp Yrrrvla!
Ska plugga hos henne lite nu i eftermiddag :)
Fasen så trevlig klass jag har! Riktigt goa damer faktiskt!
Hoppas hon bjuder på kaffe, mitt är SLUT!!! Grr!!

När jag varit hos henne ska jag hjälpa älskling med tvätten,
sen ska jag iväg o sola med Ellen, om hon nu ville :)
Imorgon blir det en tuff dag!? Eller?

Jag ser verkligen fram emot fredag nu :)
Klockan tolv går våran buss mot Götebooorg!!
Då firar vi 1 ½ år med :) hihi, så vi ska bara myysa på fredagen!
Sen på lördagen är det själva bröllopet!
På söndagen går bussen hem vid halv fyra tror jag..
så innan dess ska vi äta lite o gå på stan!
Kommer bli jättemysigt!!!

Nehe.. nu ska jag hurra lite här!
Ha en fortsatt bra dag!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0