8/6


Sova på dagen, inte likt mig.


Åhh, idag har jag en reeedig PISSDAG!

- För det första, jag har lock (eller nåt) i örat som suttit i över en vecka.
Jag hör absolut ingenting på det örat o det är skitjobbigt!!
- För det andra, jag är skittrött.. alltså väldigt Väldigt trött.
Jag har sovit från att jag kom hem från skolan typ, tills nu.
Jag har sovit väldigt dåligt inatt.. mardrömmar o shit.
- För det tredje, jag får inte pussa David..
för han har fått munsår, o det tycker jag är tråkigt..
vi pussas typ hela tiden hemma annars (haha).
- För det fjärde, det börjar bli mycket att plugga in i mitt lilla huvud nu,
jag känner mig väldigt dålig.. men ger mig inte!!
"Alla" är sjukt sjukt positiva o skryter med sitt duktiga arbete.
Vilket gör att jag känner mig som världens sämsta!!
- För det femte, jag ska nog ha min Ssg snart (läs mens)
och det hade jag hemskt gärna sluppit tills vi ska till Göteborg!

Ja, det får väl räcka där kanske..
men som ni kanske ser så är det mesta ganska jobbigt idag.

Imorgon ska jag hänga med min lillebror till Rosenlundsbadet.
Han ska göra lite simtester för att få G i idrott!
Så jag ska hänga med som förare o som sällskap :)
Ska bli rätt trevligt ändå, får vi chansen o umgås lite!
Jag får ta med mig böckerna dit istället..
skulle pluggat med Ylva, men hade HELT glömt av att jag skulle med honom.
Det va inte ens bestämt heller, han skulle ringa om han ville ha med mig!
Så får se om hon kunde på eftermiddagen en sväng istället!

Nehe.. nu ska jag trösta mig med jordgubbar o mjölk :)
Må ni ha en lika pissig dag som jag, mohaha!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Yrrvla

Det kommer att bli bra Cäämilla! Vi ska rååååplugga hela eftermiddagen =)

2009-06-09 @ 12:41:23
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0