7/6


Bläääääääääääääääääääääääää!!


Har precis kommit hem från ja.. massa =P

Började med att sola, sen därefter så åkte jag upp till mor o far!
Jag åt där, o det va så jäääkla gott så ni anar inte!
Fick allt med mig en matlåda tills imorgon med ^^ hihi!
Ah, sen körde jag päronen till "valet" o åkte vidare till Ellen!
Hos henne hämtade jag mitt vin o min locktång.
Sen åkte jag till Maxi, handlade lite smått o hämtade V65!
OCH NU är jag hemma!
Men vi ska snart iväg o rösta med, haha! =P
Sen hoppas jag att jag kan få ro o plugga lite.. eller mycket! =/

Igår fixade Lotta mitt hår, o jag är SÅ nöjd!
Har satt i hårförlängning.. det blev kalasbra!
Sen fikade vi lite o så, va trevligt :))

På kvällen hängde jag med Ellen, Sebastian o några fler till Piren.
Det va nog det sjukaste jag varit med om =P
Björn är bra på att liva upp stämningen.. ALLA är inräknade =P
Så det va roligt faktiskt!

Och imorgon äre måndag igen.. suck suck!
Jag hade velat vara ledig längre faktiskt.
Känner mig väldigt trött o stressad efter denna helgen.
Med tanke på samtalet från min lärare i fredags med.. grrrrrr!!!!!!!!!
Men men, får försöka tänka positivt!! it sucks

Vi köpte en matta till balkongen igår med..
blev skitsnyggt.. en svart/grå typ "gräsmatta".
Älskling har stora märken på knäna idag stackarn ;)
Sen köpte vi en El-grill på Rusta! Den ska jag testa ikväll sen!

Nehe.. nu ska jag plugga lite!!!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0