6/6


God moorgon!


Idag är jag uppe tidigt.. jäkla skit, kan aldrig sova på helgerna!!
Jag vaknade klockan fem först, men jag kunde ju inte gå upp riiktigt så tidigt!
Så jag somnade om som tur va, men vaknade igen klockan sex.
Sen har jag vaknat varje timme, vid halv åtta gav jag upp!
Jag hade ändå ställt klockan på åtta så! :)

Idag får vi besök av Adam o Lotta,
Lotta ska "fixa mitt hår" o så ska vi fika lite o så bara!
Ska bli trevligt.. o spännande ^^

Därefter ska jag o älskling till Nybergs bil.
Ska kolla lite på vad som finns där..
sen vid halv fyra ska jag hänga med mor o far till faamo o faafa!
David ska inte med, mest för att han går på diet nu,
så åker han till farmor, ja.. då är det ganska förstört sen ;) haha!

Så det är min lördag!
Sen ska jag ägna resten av kvällen till plugg!
Imorgon vet jag inte.. blir nog inget speciellt.. plugg som sagt!

Nehe, time for breakfast!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0