4/6


Aaahh, jää*la huvudvärk!


Usch, något av det värsta jag vet är att vakna med huvudvärk.
Jag känner mig inte alls utvilad idag..
ändå gick vi o la oss hyfsat tidigt igår? hmm.
Men det kan nog bero på att man spänner sig inför prov o så med.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt!
Ska snart fixa lite lunch.. kanske åka o sola!
Sen ska jag hämta älskling halv fem.
Haha, får väl se om det händer nåt mer innan dess ;)
Skulle egentligen passa på att göra uppgiften tills på måndag.
Men jag har bestämt mig för att jag ska strunta helt i det idag,
o så tar jag det imorgon istället :) går ju lika bra!

Nehe.. jag kanske ska börja med maten då!
Ha det fint :)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0