3/6 - 22.15


B L O M S T E R T I D.


Haha, ja.. nu har vi sett det nya programmet med Peter Magnusson.
Det va rätt roligt faktiskt.. men väldigt tragiskt med, haha!
Nästan så man kunde bli tårögd ett par gånger där =P
Stackars Kenneth som har en längtan efter barn..
men nu fick han reda på att han inte kan få barn!
Han bor i sina föräldrars radhus.. med hans ex o hennes kille, haha!!
Så ahh, det va helt sjukt! Imorgon kommer nästa avsnitt ;)

Idag hade vi prov i skolan med då ja,
jag trooooor att det gick vägen.. men jag vetifaan! Det märker vi på måndag :)
Fick ialf VG på min inlämningsuppgift- köttbullens väg genom mag-tarmkanalen.
Så jag blev rätt nöjd :) är väldigt förvånad också.. haha!
Jag är, eller brukar ju inte direkt vara teoretisk ;)

Nu ska vi gå o lägga oss faktiskt.
Sov så gott!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0