30/6 - SissiSnopp


Hahahahahahaha, alltså.. är det åskan som påverkat mig eller?
Ni anar inte hur vi har skrattat idag alltså.. speciellt jag o Ylva!
Jag tror Sissi tyckte vi va jobbiga ett tag ^^
Men ialf.. nu ska ni kalla Sissi för SissiSnopp =D HAHA!
Förlåt gumman, men det va faktiskt roligt!
Jag sitter här o skrattar för mig själv nu som ett offer.
Vi va ialf på stan.. Ylva köpte en jättesöt spargris :)
Sen åkte vi till Eko! Köpte lite smått o onödigt som alltid!
Därefter drog vi till Dragon o käkade.. sååååå gott!!
Sen va jag väldigt väldigt väldigt nära att köpa converse-skor!
Men jag fick bita mig i läppen o låta bli!
Jag fåååår inte köpa sånt nu, måste spara pengar!
Men men.. får la önska mig dem i födelsedagspresent!

Nu ska jag fila på min Ullareds-lista!
Sen ska jag ta en lååång svaaal dusch!!!!!
Men oooh, ska nog allt ta en isglass innan :) mmmhm!

Nu är det fan tredje inlägget för idag..
så vi hörs imorrn =P


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0