30/6 - "Älskliing, du ska tvätta idag vetu va?"


Jaaa, det va väldigt roligt att vakna av det =P NOT!!
Skulle tvätta 12-17 egentligen..
men när jag gick ner o kollade så hade ingen tagit morgontiden..
så jag började redan nu :) får man det gjort med!
Kanske allt hinner torka med för en gångs skull ;) haha!

Annars händer det la inte mycket mer idag,
eller jag ska till ungen på Råslätt sen kanske.
Både hon o jag tvättar idag.. o sen ska hon jobba.
Men det ordnar sig nog hoppas vi!

Igår fick man inbjudan till Yrrrrvlas födelsedagskalaas,
eller det blir trippel-kalas med hennes fästemans systrar :)
Det är maskerad!! Så jävla kul ju =D
Jag beställde mitt igår, kommer bli najs..
men klart.. folk kommer nog skratta åt mig, men det bjuder jag på ^^
Kan ju tipsa er om Eksons! De har massor!
Jag är alltid rädd för att det finns fejk-sidor på nätet..
men jag har köpt från dem tidigare, så de är o lita på ialf!
Så nu har vi nåt att se fram emot =D

Jag ska nog åka o sola sen ialf.. blev brun som fan igår,
först va jag nääääästan röd.. men det är brunt o fint idag :)
Inte konstigt när vi satt o svettades på Waynes o George =P

Nehe.. nu ska jag sätta mig ve teven ;)
Ha en fortsatt bra dag!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0