29/6 - Uppe med tuppen


Fuck att jag aldrig kan somna oooom =P
När David åker till jobbet så pussar han mig hejdå..
sen kanske man säger några ord till varandra med,
sen är jag skitpigg, haha! Klockan är ju fan inte ens åtta!
Jaja, får la se hur jag ska fördriva tiden ^^

Jag tänker inte direkt berätta nåt ingående här..
men igår va det inte direkt roligt att heta Camilla Hallqvist.
Jag hade både ångestattack o grät, så jag är helt svullen i ögonen idag.
Jag är så fruktansvärt trött på detta, jag orkar inte!
Det har inget med David o göra, vi har det jättebra..
så ni inte börjar tro nåt sånt nu!

Nehe.. nu ska jag lägga en kall handduk över ögonen, sen äta frukost!
Om några timmar sen ska jag o Sissi på stan :)
Ska fika, sola, driva runt, shoppa.. typ ;) blir trevlans!
Så jag får se till att inte somna om, haha!

Ha det fint dåå..


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0