28/6 - Shoopaholic


Tjena mittbena ^^
Nu har jag fan varit igång hela dan =P
Skämt åsido.. har varit en soft dag faktiskt :)
Har tillbringat större delen av dagen med Sissiplutt!
Vi har solat, fikat, ätit lunch.. o SHOPPAT!!
Hittade massa idag för en gångs skull :)
Det är alltid så annars, när man är sugen finns inget =P

Jag köpte:
- Vita tygskor
- Gult linne/tunika
- Svart flätat skärp
- Vit oversize-tisha med tryck
- Vita tights
- Gula plastörhängen
- Shimmer lotion

Jag är såå nöjd nöjd nöjd :) tihi!
Så jag har haft det trevligt med henne :) som alltid!

Vi passade på att gå in till skolan med,
ville veta mitt resultat på provet/kursen.!!
LADIES AND GENTLEMEN!!!!
JAG FICK GODKÄNT I KURSEN!!!!! =D=D=D

Jag är så lycklig nu, helt sjukt vad glad jag är!
Så inget kan förstöra min dag!!

Nu kom jag precis hem från svärmoor :)
Vi har druckit kaffe o svettats i solen ^^
Hände massa skit igår som sagt, behövde prata lite om det!
Nu ska jag strax äta fläskfilé, kroketter o pepparsås!! Mmm!

Och nu hade jag inget mer o skriva ^^
Jo, jag ska till Ullared på lördag med mor o far :) det ni!
Ha en fortsatt fin dag, det ska jag =D hihi!


Tillägnat Sissi =D hähäh!



/Camilla

Kommentarer
Postat av: Yrrvla

GRATTIS till GODKÄNT!!! =D=D

2009-06-29 @ 19:10:14
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/
Postat av: sissi

HAAHHAHAHAHAHAHHAHA............bäästa låten mannen :P de e våran låt från å me idag :P hahahah

2009-06-29 @ 22:57:55
URL: http://sissiplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0