26/6 - Va?! Är han DÖD?!?!?!


Jag vaknade av världens chock precis när David kom in o sa:
"Michael Jackson är död" Det är ju helt sjukt?
Jag tycker det är obehagligt när såna stoora artister går bort.
Visst, han gick för långt sen med operationer o alla skandaler,
men han va ju en riktigt bra artist, king of pop.
Nu blir mamma ledsen idag, hon är ett riktigt Jackson-fan!
Nu kommer det säkert va Michael Jackson maraton överallt på tv,
filmer, musikvideos o intervjuver..

Aha, jag har preciiis vaknat.. ska äta frukost nu!
Sen ska jag kolla på Unga Mödrar, spelade in det igår :)
Tvåååå avsnitt, woho! haha! Det är ju braa! ^^,
Sen ska jag ringa till CSN o fråga vart mina pengar är?
Fick inte allt igår, så ska kolla det..
sen ska jag göra inlämningsuppgiften o maila in!
Så det blir ändå en soft fredag :)

Nu äre dags för frulle!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0