2/6


Plugga, plugga, sola lite.

Ajajaaaaaaj.. plugga hela dagen! Jag måste verkligen det nu!
Fan, hoppas det går vägen imorgon.. jag är sjukt orolig för det!
Men vafaaan.. klarade jag det senaste provet så borde detta va en barnlek =P
Men det är myyycket mer latinskt att lära sig nu med =/ buuhu!
Får hoppas på det bästa, o göra mitt bästa!

Verkar som det blir fint väder idag med? =D
På vädret sa de ju att det skulle bli sämre..
jaja *peppar peppar* ..jag tror det först när jag ser det ;)

Ska ialf iväg till Ellen sen!
Sitta i solen lite, tjöta lite :) asgott!
Ahh, sen återvända hem o DÖPLUGGA!!!!!

Igår efter skolan så gick jag, Sissi o Ellen till Polishuset.
Jag o Ellen skulle hämta våra pass!
Men de stängde visst redan kl tre på måndagar?
Så vi får ta det typ idag istället kanske!
Ialf, sen tog vi en fika på Coffee by George! (stavning?)
Jag testade Chai-Latte för första gången.. såååååå gott!!
Så det ska jag definitivt ta nästa gång med :)
Så satt vi där ett tag, sen tvingade jag med dem till stan en sväng!
Jag köpte sminkrengöring, leggings med rosor på från Gina,
ett nitskärp från Gina.. o en vit tunn tunika :)
Så jag är helnöjd.. ändå har jag rätt bra med pengar kvar nu :) hihi!

Men nu ska jag äta lite frukost, mmm!!
Bästa målet på dagen!! ^^


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0