25/6 - Tillägnat Yrrvla!


Haha, ja.. eller egentligen är det så att hon TJATAT ;) om att jag ska skriva!
Så jag får la helt enkelt ta mig i kragen o skriva lite då :)

Idag har jag spenderat morgonen i skolan,
gjorde mitt PROV!! Får se hur det gick, grrrr..
Lena (lärarn) va inte där idag.. så hon ringer la =P antar jag!
Därefter åkte jag till Ylva :) hängde med henne o handlade,
sen efter vi hade frustat o pustat med tuuunga kassar,
så tog vi oss en välförtjänt energidricka ;) hehe!
Sen har vi snackat skit om några o så med =P finns alltid plats för det ;)
Haha, låter som vi är värsta mobbarna nu, så äre inte ^^,

Just nu så sitter jag här, dööö! Har precis diskat o varit duktig :))
Lyssnar på Schlager-kanalen på radion nu, haha! =D
Måste försöka få tankarna på andra håll än mitt provresultat!
Ikväll måste jag ta tag i inlämningsuppgiften med! Gahh!
Men men, snart kan jag förhoppningsvis bränna boken!

Jag ska hämta älskliiing vid halv fem,
sen ska vi åka vidare till Nybergs bil.. kolla bil såklart :)
Får vi se om vi hittar nåt vettigt :)
Vi vill helst ha en ny tills vi ska iväg den 6:e, haha!
Eller det lät så på honom ialf, tsss!
Ekonomisk som jag är, så får vi se hur det blir med den saken! ^^,

Nehe.. nu ska jag allt sätta mig på balkongen,
ta en powerking o njuuuuta i solen :)
Ska nog försöka få bort allt katthår från byxera med, haha!
Åhh, Ylva har världens mysigaste kissar, bara så ni vet! =D
Ha en kanondag nu allihopa!


> Här kommer din Favoritlåt Ylva ;) bara till dig,
hahahahaha =D=D hihi!




/Camilla

Kommentarer
Postat av: Yrrvla

Usch och fy till "Äckel von ugglebajs"! men tack för inlägget =P

2009-06-25 @ 21:34:25
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0