24/6 - Öronkatarr


Nu hör jag bra igen, såå skönt!
Fast har fortfarande lite ont o sådär.

Jag va hos läkarn igår, har inte hört nåt på tre veckor..
trodde jag hade en vaxpropp!
Men när han kollade så visade det sig att jag hade öronkatarr.
Men jag hade däremot en vaxpropp i andra örat =P haha!
Iallafall, han sa att jag hade öronkatarr..
en gul vätska bakom trumhinnan, kan bero på längre tids förkylning!
Så han sa att han kan lösa det direkt,
genom att först bedöva trumhinnan, sen sticka hål !!!!!!
Uuuusch.. det gjorde så jävla ont när han tog bedövningen!
Sen när han stack hål så prasslade det lite bara..
sen sög han ut all vätska..
efteråt kom det jobbiga, jag började må illa o kallsvettas..
min balans påverkades ju av att det är ett hål i trumhinnan liksom!
Så jag fick lägga mig ner o dricka vatten..
sen fick jag åka hem o lägga mig några timmar,
jag kunde knappt ställa mig upp utan att må illa o tappa balansen.
Men men, nu är det gjort o jag hör perfekt igen :))
Får hoppas att det läker fort nu med, känns lite obehagligt!
> Tack Sissi för att du hängde med!

Jaha.. o imorgon har jag prov, gahhhh!!
Så jag måste ägna mig åt att plugga som fan idag.
Vetifan hur detta kommer gå.. jag är bara förbannad!!
Men men, det måste gå.. det Måste!!
Ska bli så skönt o ha denna kursen avklarad sen!

Nehe.. nu ska jag se över bloggar,
sen ska jag ta en kopp kaffe o plugga röven av mig!
Ha en kanondag!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0