20/6 - Kort trött inlägg.


Vilken underbar midsommarafton vi har haft :)))
Måste säga att det va den bästa jag varit med om!
Det höll de andra med om också!

Vi va som sagt på Visingsö, i Davids kompis stuga/hus!
Det va rätt mycket folk, 28 pers.. alla är jättetrevliga!
Vi åt midsommarmat, hade roliga lekar, gjorde midsommarstång,
sjöng runt "lägerelden" o grillade :)
Så tack alla för en otroligt kul midsommar!! =D
Jag kanske lägger upp lite bilder sen, typ imorgon eller nåt!
Nu är MAAAT prioritering nummer ett!!
Blir antagligen pizza.. mmmhm!!
Både jag o David är helt döda.. ont i kroppen efter en natt i tält =P
Men men, det är sånt man får ta! Så det blir lugnt resten av dagen!

Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid min älskling <3
Ha en fortsatt trevlig helg!! Hoppas ni hade kul igår!


Puss o kram!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0