17/6 - Nyfärgad.


Nu är man mööörkhårig igen :)
Fasen vad nöjd jag är! Mamma är duktig ^^
Blev mörkbrunt denna gången!
Va uppe hos mamma o pappa o gjorde det som sagt,
så umgicks med dem lite o så, trevligt!

Nu kom jag precis hem o drog en lång suck,
när jag kom på att jag måste göra inlämningsuppgiften.
Men jag tror fan att jag "sparar" det tills imorgon.
Har jag nåt att göra på min lediga dag, haha!
Men jag kanske börjar lite på den, får se :)

Idag va sista lektionen faktiskt innan sommarn :)
Så nu börjar vi v.34 igen om jag inte minns fel?!
Men vi ska köra en kurs över sommarn med så..
behöver ju pengarna vafan ;)
Ska bara dit den 25e o göra ett prov,
sen på tisdag ska jag ha möte med lärarn!
Längtar verkligen till "semestern"!!

Nehe.. David grillar fläskfilé som vi ska äta snart =D
Så jag ska la se om han behöver hjälp!

MEN JUST DET!! Jag är ju bortskämd så ska nog strunta i det,
du din fega jä*el som kommenterar Anonymt??
Jag orkar inte med sånt, skriv ditt namn istället.
Annars står du ju inte direkt för det du skrev? Eller hur? Pfft!

Bara för att mina föräldrar hjälper mig/oss med pengar,
och det är inte hela tiden.. det är ju inte så att jag ber om pengar.
De ger mig för att de vill det, inget annat!

Nu ska jag gå tillbaka till mitt liv,
o lugna ner mig.. GAAHH!!

En sak till, jag umgicks med Sissi idag med :)
Är alltid lika trevligt att träffa henne..
hon är en väldigt bra vän som lyssnar o ställer upp.
Synd att inte alla kunde vara såna.


Nuu ska jag dra!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDERBARA CAMILLA (K)skiit i dessa TRÖÖGA människor som e för fega för att erkänna vem de är...hade så kul men fläskfilé din "bortskämde" gullunge :P tycker om dig*

2009-06-17 @ 20:42:24
Postat av: Anonym

vet inte om de syns att de va ja...men den som skrev "bortskämde" gullunge nu va SISSI :D:D så du vet (K)

2009-06-17 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0