17/6 - HLR utbildning.


Gooodmorgon!!

Åhh, nu har jag tagit bort min hårförlängning!
Ni anar inte hur skönt det va att duscha igår sen,
inga jävla ringar som kliar o man kan borsta det ordentligt :)
Så det blir inget mer med det, slängde det igår!

Gjorde mitt prov igår på diabetes o endokrina organ.
Jag tror att det gick bra ialf! Men det får vi se!!

Ska iväg till skolan idag med,
ska ha Hjärt-Lungräddningsutbildning!
Skulle ta nån timme bara?! Vad ska vi göra sen tro?
Jaja, jag har ändå inget vettigt o göra hemma =P

Efter skolan ska jag åka upp till mor o far.
Mamma ska färga mitt hår!
Har sån jäävla utväxt nu, hehe!
Vill ha det gjort innan midsommarafton!

Nehe.. nu ska jag kolla klart på desperata hemmafruarna!
Ha en kanon dag, det ska visst bli fint idag med :)


/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0