16/6 - Prov på diabetes.


Jag ska nog göra mitt prov idag ändå..
fick välja på idag o torsdag.
Men rätt skönt o ha det gjort med :)

Jag borde kunna detta ämnet/provet väldigt bra..
min lillebror har ju diabetes, sedan fyra år tillbaka.
Man kan inte jämföra boken med vardagen!
Absolut inte.. man lär sig bäst av att leva med det.
Just balansen man måste hålla hela tiden osv.
Men vi får se hur det går! :)

Ska vara där klockan ett..
ska ner på stan innan dess en sväng.
Måste köpa en klänning till midsommarafton :)
Har hittat en jag tycker är snygg.. får se om den är fin på med ;)
Jag köper typ aldrig nya kläder längre.. har aldrig råd!
Men nu måste jag unna mig detta!

Måste egentligen städa undan här med..
men jag ooooorkar verkligen inte!!!!
Vi skulle gjort det igår.. men vi är fan slitna fortfarande =P
Jag känner mig absolut inte utvilad! Hehe!
Sen midsommarfirande på detta, ajaj aaaj! ^^

Nehe.. nu ska jag fixa mig det sista.
Ska väl åka ner vid elva typ!
Får vi se om jag åker hem emellan eller inte!

Ha en kanondag i solen :))


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0