1/6


Första Juni? Wtf!?


Alltså, det är ju helt sjukt att det redan är juni?
Vart har jag varit i Maj? haha =P

Idag ska det vara sommar då, det ska bli skitvarmt!
Så jag har jeanskjol o vit-rosarandig topp idag till Juni's ära! ;)
Ska faktiskt CYKLA till skolan idag, haha.. det ni!
Måste ju passa på..
orka stå i en varm överfull buss när man kan få frisk luft :)

Jaja, tänkte mest skriva om min förvåning, haha!
Idag ska vi lämna in vårt andra arbete.. hoppas hon blir nöjd ^^
Ha en kaanondag allihop!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Tesss

Haha jag såg filmen ikväll :D gaaaaalet vad bra den är! och Edward.... no words for that man ;) hahaha!

2009-06-01 @ 22:29:23
URL: http://grraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0