15/6


En underbar helg i Göteborg!


Nu är man hemma från skolan igen :)
Tog en fika med Sissiplutt o Yrrvla efteråt med! Treeevligt!
Får se när det blir Lisebergsresa? De flesta har pengaproblem? =P
Jaja, jag är inte direkt rik jag heller ;)

Jaa, kan sammanfatta helgen med ordet Kanon!
Guud så fint bröllop alltså, mysig kyrka.. allt gick fint!
Så nu är de ett lyckligt gift par :)
Man blir ju inte LITE sugen på att gifta sig! ^^,
Tack alla för en kul helg!
Får träffa dem flesta på fredag igen..
ska till Visingsö på midsommar nämligen.
Det blir niice :)

Nehe.. jag måste börja städa här nu,
ska åka o handla när älskliing kommit hem :)
Sen ska jag antagligen åka o sola med Sissikittlig??
Haha! Bara man typ blåser på henne så skrattar hon =P tss!

Funderar på att stänga ner bloggen för gott!
Hur mycket roligt har jag att skriva egentligen lix? haha!
Om någon har en protest mot detta så just do it ;)




Herr o Fru Nelson!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0