15/6 - "Relationsfrågor"


Vad heter ni?

Camilla och David
Hur träffades ni?

På krogen/dansgolvet.
Hur länge har ni varit tillsammans?

1 ½ år!
Bor ni ihop?

Jaaa, officiellt sen 1/9-08.
Har ni barn?

Nää.. inte än!
Har båda körkort?

Yes! David har mc-körkort med!
Kommer du ihåg er första kyss?

David skulle följa mig till bussen, när jag skulle gå på så kysste han mig lääänge..
kan lägga till att bara någon minut efter så fick jag ett sms: "saknar dig redan" ^^

Vem sa "jag älskar dig" först?

Det va faktiskt David som gjorde det!! <3
Vem är äldst?

David, det skiljer 8 år på oss!
Vilka stjärntecken är ni?

Jag är Jungfru, han är Oxe.
Vem är längst?

David såklart, haha!
Vem sjunger bäst?

Jag sjunger nog bäst faktiskt ;) fast han sjunger Helst ;)
Håller ni varandra i handen på stan?

Mamma säger alltid: "ni är så söta, även om ni bara ska gå 10 m så håller ni handen"
Så jaaaa, det gör vi :) hihi!

Vad har ni gemensamt?

Vi har samma humor, och är lika envisa och retliga ;)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

Nej, det gjorde vi inte!
Blev du kär vid första ögonkastet?

Mmmm, absoluut! Kände direkt vid första dejten ialf.. att detta är något speciellt :)
Grejen är att jag hade spanat in honom innan ;) på bussen, haha!
Jag gick väl i tvåan på gymnasiet! Jag o Anna kallade honom "Strömsholmkillen".
Han gick ju alltid på här dårå ^^ Ahh, sen fick jag honom allt =D haha!

Har ni nån speciell låt!

Utan dina andetag - Kent <3<3
Den sjöng han för mig :)

Har ni stora framtidsplaner?

Ehm.. är la mest jag som har, haha! Needå!
Jo, klart vi har.. man har la framtidsdrömmar ialf!
Vi ska försöka resa medan vi kan.. sen förlovning, giftermål, barn..
hela faderullan :) men får väl börja på en kant va ;)

Har ni gråtit i varandras armar?

Nääe.. har sett David gråta en gång..
det va när jag hade krockat.. o kom hem från sjukhuset.
Jag har däremot gråtit många gånger, haha!
Senast i lördags pga djääävulsk mensvärk ^^ haha!

Har ni varit utomlands tillsammans?

Nee, det har vi faktiskt inte! Men det ska allt bli av det med!
Vilket är ert bästa minne?

Oj.. jag har många fina minnen med honom.
Men det bästa måste ha varit när han sa att han älskar mig! :)

Vem lagar bäst mat?

Det beror på vad vi ska laga.. vi är bra på olika rätter!
Men han är nog duktigast.. han har ju bott själv längre med!

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Lagar mat o alla andra hembestyr :P myser i soffan!
Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?

Jaaaa, det är vi rätt duktiga på :) hehe!
Det finns inget bättre än att pussa på honom!!

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

Strömsholm - Barnarp.. så det va inte så farligt!
Jag va mest hos honom ändå så ^^ hehe!

Blir du lätt svartsjuk?

Jaaaaaa, det kan man lugnt säga!
Jag litar på honom till 120%, men har med min självbild att göra...

Brukar ni bråka?

Vi har faktiskt aldrig haft ett riktigt bråk!! Helt sjukt bra!
Visst, vi har varit sura på varandra för småsaker, men det har gått över lika fort :)
Det är därför jag älskar honom så mycket, han är lättsam..
lika glad o positiv som jag! Han är min bästa vän o min själsfrände liksom :)


Jaaaa, o det va sista frågan!!
Nu ska jag glo på fotboll här ser jag! Ussssch!!


/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0