10/6


I brist på annat liksom.


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Vilka vitaminer åt du när du var liten?
Jag åt "nallevitaminer".. ser ut som nallar, asgoda :)

Vad åt du senast?
Morotskaka på fiket.

Har du fått någon komplimang idag?
Jaaa, att min väst är fin som jag har på mig idag :)

Har du varit med i en rättegång?
Mja, jag har varit på en med skolan.

Är du polare med grannarna?
Vi hälsar?

Vilka språk talar din mamma?
Svenska

Vilka länder har du bott i?
Bara i Sverige.

Senaste piercingen?
Jag har inga!

När åkte du bil i mer än 15 timmar senast?
Näääe.. det tror jag inte!

Gay?
Haha, NEJ!

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja, det har jag.

Har du äggat ngn?
Äggat? Haha, det hoppas jag ;P

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej.

Suger det här?
Nääää.. kul ju :)

Har du varit på stranden?
Jaaaa, dööh? =P

Har du haft en stalker?
Haha nää, inte vad jag vet.

Minns du din/dina musiklärares namn?
Anna från högstadiet, Peter från gymnasiet!

Hur bra är din syn?
Jag har läsglasögon.

Har du varit på ett party?
Haha, självklart.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Om jag fick en miljon o fick sitta i en bur, så visst =P

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Ehm.. då skulle jag undersöka din bakgrund gruundligt ;)

Har du varit utomlands?
Ja, flera gånger!

Har du sett din bästa vän naken?
Njaaaaaa, tveksamt.

Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Har aldrig varit på bröllop, blir första i helgen nu :)

Var är dina syskon just nu?
Min lillebror är inne på sitt rum o spelar på datorn =P

Vad var den senaste drömmen du minns?
Att pappa hade ett klipp på youtube, för att göra berättelsen kort =P

Vilken tid gick du upp i morse?
Som vanligt på vardagarna, vid halv sju!

Vad ska du göra i helgen?
Ska på bröllop i Göteborg :)

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Jag älskar dig med.."

När var du riktigt sjuk senast?
När jag hade körtelfeber, fyfan säger jag bara!

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Min pappa =P

Vad finns i din bakficka?
Jag har tights på mig nu, så finns inga fickor =P

Har du färglinser?
Neepp

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Låg o sov, såklart!

Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar.. eller förlåt, KASTAR VATTEN! =P

Vad ska du göra efter det här?
Åka hem :) är hos mamma o pappa nu!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Fyra nycklar!

Vilken svordom använder du mest?
FAN!

Äger du en Ipod?
Nepp

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
David ställer alltid sin klocka.

Hur många resväskor äger du?
Två!

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Haha, jag är la inte dum heller!
Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast Ica Maxi!

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jaaaaaaaaaaaa, hatar o va med på bild!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmmmm.. twilight tror jag.

Har någon av dina vänner barn?
Yes :)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle köpa en bil, köpa ett hus i Sverige o typ Thailand.
Sen skulle jag självklart dela med mig till familjen :)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, kanske min mamma när jag inte städade mitt rum =P

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Aldrig gjort!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen cd-spelare just här.. men i bilen är det en blandad skiva :)

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Beror på.. chokladmjölk till frukost! o vanlig till mat!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jaapp

När var senast någon stötte på dig?
Oj, ehm.. i lördags va?

Använder du huvtröjor?
Jaa, i tvättstugan kanske

Kan du vissla?
Javisst kan jag det!!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nääää

Vem var den senaste som ringde dig?
Ellen!

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Jukebox på Liseberg =D

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det händer säkert, men det skiter jag fullständigt i!

Vilket riktnummerområde befinner du dig i?
036

Tittade du på tecknat när du var liten?
Njaa.. det va mest Astrid Lindgrens filmer som gällde!

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
A6 är typ top 5 i Sverige :)

Hur många syskon har du?
1 lillebror!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jaa.. till en början

Vilken film kan du alla replikerna till?
Oj, ingen!

Äger du några band-t-shirts?
Näe..

När flög du senast?
För två årsedan, till Spanien!

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 stolar. 

Läser du för skojs skull?
Eh, va?

Pratar du några andra språk?
Svenska, Engelska.. liite polska ord ibland.

Diskar du din egen disk?
Haha jaaa, man är la hemmafru ;)

Har du gråtit offentligt?
Haha, jaaaaa.. måånga gånger =P

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och :)

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, just nu ialf i skolan :)

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jaaaa.. vill ha en tatuering :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Självklart.

Kan du kasta macka?
Haha, kan jag välle :)

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

Vem har du med på bion?
Älskling eller nån kompis.

Vem var din favoritlärare?
Emma på MedLearn.. eller Jonas från Stadsgården!

Vad har du för väder?
Kvavt o regnigt.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Jaaaa, min älskling har två :) men får inte bli fler ;)

Har du en blogg?
Hahahaha, amen vafan? Ser duu?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Engelska B.. och Estetisk verksamhet!

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Haha va? nedu

Vilken är din favoritdrink?
Cosmooopolitan!

Gillar du din boendesituation?

Jaa det är kanon!

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Räcker oftast med 8 timmar.. kanske 10!

Äter du frukost dagligen?
Ja, det måste jag..

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jaaa, just nu är dem faktiskt det!

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Haha.. jajamen!

Vilken är din favoritfrukt?
Nektarin

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja, ibland

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
JA

Tror du på liv på andra planeter?
Haha, går inte direkt o tänker på det.. men visst, är la inte omöjligt!

Vilken var den senaste personen som gjorde dig arg?
Säger jag inte här..

Tror du att gud är man eller kvinna?
Jag är ateist

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Beror lite på, men det är nog rätt jämnt.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Pappa hade en jobbarkompis som hette Camilla :)

Gillar du senap?
Jaaa, ialf till Rotmos :))) mmm!!

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Äeeeh, jag döör

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aaaaldrig.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mest fosterställning faktiskt.. eller på magen.

Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Jaadå :)

Skulle du säga att du är trendig?
Jodå, det tycker jag!

Äger du en digitalkamera?
Näe.. men älskling har en

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Ja hade sagt nej.

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Har aldrig sett det.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
En gång är ingen gång, men blir det upprepade ggr så.. ahh.

Vilka dikter, om några, har fått dig att gråta?
Ingen vad jag kommer ihåg..

Tycker du att du är attraktiv?
Vissa dagar tycker man det.. andra inte!

Vad är du allergisk mot?
Pälsdjur, pollen, nötter, fukt.. Ja, you name it!

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Ja, upp till var o en!

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Näääää.. kött är goott :)

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Då hade mina föräldrar döpt mig till Daniel!


AAAAHH.. vad jobbigt.. tog fan en halvtimme typ =P
Nu ska jag åka hem till min älskling!!


/Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gjorde du den samtidigt som mig =P? haha

2009-06-10 @ 21:58:55
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0