6/7 - Mot Brastad och Vann spa hotell


Yes! Om en timme bär det iväg med Mazdan ;)
Jag är lite nervös faktiskt, men vi har karta o grejer.. så det blir bra!
Fast är mest nervös för att JAG ska köra, haha! ^^
Jag lär ringa pappa eller skrika på David =P är liiite hetsig i trafiken..
gör någon fel så blir jag väldigt förbannad o ahh.. nog om det!

Det ska bli otroligt skönt att komma iväg nu :) bara han o jag <3
Sen nästa vecka ska vi ner till familjen + farmor o farfar i Falkenberg!
Så det blir lite småtripper nu ialf :) Beror på vädret med iofs!

Sen va jag ju i Ullared med mor o far i lördags med!
Fasen vad mycket det finns där alltså.. men jag va duktig!
Fick med mig allt jag behövde, plus lite kläder o smått.. gick på 860 kr!
Det va la inte dåligt? Jag la tillbaka grejer för typ 700,
jag vill ju gärna ha lite till denna semestern med.. finns fina grejer i Smögen :)
Så jag är väldigt nöjd med allt jag köpt, inget onödigt alls!!
Jag orkar tyvärr inte räkna upp allt här, har slängt kvittot med =P
Tror inte att det finns någon som är fullt så intresserad ändå!

Nehe.. nu ska jag dricka upp mitt kaffe,
sen ska jag se över packningen så jag fått med mig allt :)
Ha det så jättebra nu allihop, vi kommer hem igen på lördag!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0