3/7 - Utan dator, inget liv


Haha, så illa äre kanske inte ;)
Men våran dator är helt cp, fast vi tror att det räcker att byta musen bara.
Får hoppas på det.. nu fick jag låna älsklings jobbdator ialf :)
Så jag kan hålla mig uppdaterad, jobbigt att skriva på laptop bara ^^

Imorgon drar vi till ULLARED :D
Jag har skrivit lista o har med mig miniräknare, hihi!
Måste ju hålla koll.. lite ialf ;)
Sen på måndag förmiddag åker vi till Brastad o spahotellet :)))
Ska bli så jäkla mysigt.. bara älskling o jag <3

Skriver nog ett litet inlägg imorgon när jag kommit hem!
Får ni se vad jag har köpt med kanske :) om ni nu är intresserade!!

Älskling åker till Halmstad imorgon.. på trav med några kompisar!
Jag kommer saaaaakna honom =( hatar att sova ensam!
Nästan så jag överväger att sova hos mina föräldrar haha!
Jag får för mig en massa o tror att någon ska bryta sig in o mörda mig elr nåt!
Men jag får la bita i det sura.. längta lite efter varandra är bara bra :)

Idag har jag umgåtts lite med Ylva lilla :))
Vi har varit väldigt duktiga idag faktiskt.. gjort lite nytta!
Vi fixade båda nytt bankomatkort.. hennes är trasigt, mitt funkar inte!
Så nu när jag är "gammal" nog så får jag ett riktigt kort med ;)
Sen har vi ätit macka från Subway.. sååååååå gott!!
Vi fixade lite i skolan också... hade blivit lite missförstånd =P
Så ahh, det har varit en trevlig dag ändå!
När jag kom hem så plockade vi undan o diskade här hemma..
sen åt vi lite från Chicki maama! Det va fint, svullo som man är ^^

Nehe.. nu ska jag ut på balkongen o svalka mig,
FAAAAAN vad varmt det är.. är helt klabbig på ryggen, uuurrk!!
Tyckte allt jag hörde lite muller innan? Hooppas :)

Ha det så jättebra nu ialf,
så hörs vi kanske imorgonkväll!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Yrrvla

Fasen va det åskade inatt, nästan så jag blev lite rädd:P

Ha en lyckad dag på ullared =)

2009-07-04 @ 11:38:37
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0