31/7 - Sista Juli


Ojoj, snart äre bara en månad kvar tills jag fyller 21!!
JAG VILL INTEEEEE!! Tror jag drabbats av åldersnoja alltså.
20 är en kanonålder, det får fan räcka så =P tss!

Igår umgicks jag med Ellen större delen av dagen :)
Vi började med en kopp kaffe hos henne o lite uppdatering =P
Sen åkte vi till a6, jag köpte med mig ett par jeansleggins o ett halsband.
Därefter åkte vi ner till stan.. jag köpte ett linne från Carlings o ett från Gina.
På hemvägen trodde vi fan att vi skulle döö.. fick vattenplaning!
O heeeelvete vad det regnade när jag skulle hem sen,
körde i 30 hela vägen genom stan, man såg inte ett skit!
Tycker det är väldigt obehagligt att köra typ på motorväg i regn =/
Men ahh, vi hade väldigt trevligt ialf :)

Just nu väntar jag på att klockan ska bli 12,
då kommer pappa o hämtar upp mig o älskling..
vi ska provköra bilen idag istället.. va så kasst väder igår ju!
Kan erkänna att jag är lite nervös.. har ju automat växellåda nu!
Men jag har haft manuell innan o egentligen bara kört det.
Får hoppas att inte nån försäljare ska hänga med i bilen bara, haha!

När vi har varit där ska vi nog ner på stan, elr a6 kanske!
Jag ska lämna tillbaks ett linne o sen vill jag till ikea!

Ikväll ska vi på fest hos Adam o Lotta =D
Ska bli superkul att träffa alla igen! Va ett bra tag sedan!
Så det blir naaaajs :) så det blir nog lite Singstar kan jag tänka mig ^^

Nehe.. nu ska jag göra mig iordning det sista,
sen åååååka =) hihi!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0