28/7 - Sikken taskig sambo, dotter de har!


Nu är jag någorlunda frisk igen :)
Hostar fortfarande mycket o är täppt i näsan..
men ingen feber :) tjoho! Hade 39.5 senast i förrgår, vilket var tufft!
Älskling har fått ta hand om mig ^^ så söt är han!

Nu har mamma o David blivit sjuka som fan..
jag känner mig skittaskig som har smittat ner dem o sen blivit frisk =P
Jag är hos mina föräldrar nu, håller pappa sällskap!
Mamma ligger i sängen o mår skit..
jag tänkte tvinga i henne lite "frukost" nu faktiskt, hon måste äta!!
Älsklingen min ligger hemma i sängen också..
men han hade ingen feber idag :) han har också haft 39 innan!
Vi kanske har haft en släng av svininfluensan?? Man vet ju aldrig!

Idag är första dagen på länge som jag sminkat mig,
o har på mig annat än pyjamas o flöötigt hår, haha! ^^
Lotta (svärmor) fixade mitt hår dagen innan jag blev sjuk..
jag är väääldigt nöjd =D la i ljusa slingor, eller de är typ guldiga!
Så nu känner man sig rätt fräsch igen, haha!

Nehe.. nu ska jag göra frulle åt mor :)
Ha det fint så hörs vi imorrn elr nåt!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: ylva

Fasen va skönt att höra att du är frisk. Har du hunnit/orkat plugga nåt då?

puss och kram

2009-07-30 @ 12:31:24
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0