2/7 - Om fyra dagar..


åker vi till Braaaastad o Vann spa hotell :)
Ska bli så härligt så det är inte sant!
Vi har inte åkt iväg så själva än.. jag o älskling :)
Så det blir supermysigt!!

Nu har jag precis stigit upp ialf..
ska snart göra frukost, är alltid döhungrig på morgonen!
Frukosten tycker jag är bäästa målet på dagen!
Idag ska jag först upp till Barnarp o hämta min bil!
Nu har pappa bytt ljuddämparn, ska bli skönt o få tillbaka den =D
Sen ska jag åka direkt till Ellen.. vi ska till A6 en sväng,
jag tror att jag ska köpa en bikini faktiskt.. till Brastad!
Sen skulle jag behöva nåt mer baslinne typ o mascara.. jaja.
Får se hur mycket jag kan unna mig ;)

Shit, David va verkligen snygg idag när han gick till jobbet :)
Han väckte mig på morgonen som vanligt,
så fick jag en slags uppenbarelse:"fasen vad snygg han är"
Han hade skjorta o grejer på sig o va väldigt fin i håret!
Mjaaa.. han är allt en stilig karl ;) Man måste uppskatta varandra! ^^

Nehe.. time for breakfast :)
Ha en fin dag!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0