26/7 - Svininfluensan?


Usch, nu har jag varit sjuk sen i förrgår..
vaknat med 39 graders feber o har hosta, förkylning o ledvärk.
Alla symtom på svininfluensan.. amen kul =P Men det tror jag väl ändå inte!
David har börjat få ont i halsen nu med, o mamma är också sjuk.
Pappa kände sig visst också lite halvdan =/ usch!
Nu har jag tagit två panodil zapp, vilket gör att jag är lite piggare nu!

Men det känns "skönt" att vara lite sjukare nu..
jag har varit halvdan i typ tre månader nu..
har haft öronkatarr två gånger, hostat i flera månader.
Så nu kanske det ger sig efter detta!

Nu orkar jag tyvärr inte sitta här mer,
ska bädda ner mig i mitt varma duntäcke vid teven igen!
Älskling är så söt o gör pannkakor till mig, blir mums :)
Ha det bra o håll er friska!


/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0