20/7 - Nu är datorn igång!


Vilken lycka, haha.. nu kan jag skriva ordentligt igen ;)

Jag har precis köpt biljetter till den nya Harry Potter filmen nu :)
Jag tänkte att jag o älskling ska se den imorgon =D
Tänka sig att jag bjuder min pojkvän på bio, ska det inte vara tvärtom?
Haha.. needå, det är struntsamma! Han får bju på popcorn!
Så Ylva, jag får se den före dig ändåå, mohaha ^^

Aha, idag har jag pluggat hos Ylva dårå :)
Jag har precis renskrivit arbetet.. väntar med att skicka in det,
tills jag vet att Yrrvla har gjort det! Hehe!
Nu är jag sjukt hungrig.. så kanske ska laga nåt!
Eller så blir det en torr macka bara kanske =P vi får se!

Hade inte mer än så o skriva nu!
Kanske skriver mer imorgon ;)




Jag o Baby på Vann spa :)
fler bilder finns på facebook!



/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0