19/7 - id. bare minerals


ÄNTLIGEN har jag fått hem mitt mineralsmink!!!!! ^^
Nu har jag testat det hemma, o det blir verkligen kanon..
jag gör det nästan lika bra som hon på behandlingen ;)
Det krävs fan träning alltså.. men man blir verkligen snygg o fräsch!
Visst, det är dyrt.. men det får jag faktiskt ta o unna mig :)
Nu har jag ju allt jag behöver, så det blir ju inte lika dyrt sen.
Det ska visst räcka i typ åtta månader.. så det går nog jämnt ut ändå!
Det andra skitsminket jag hade innan (som ändå är rätt dyrt) blir snabbt gammalt.
Men detta håller tills det tar slut!! Vilken reklam jag ger dem nu hörni ;)
Men jag älskar det, jag är supernöjd!

Just nu gör vi inte mycket.. jag sitter o klagar på mitt öra ='( har ont!
Men får hoppas det går över.. får la ringa till läkarn igen annars!
Vi ska spela på V65 ikväll; jag, älskling o hans mamma!
Så det blir en lugn kväll hemma bara :)

Imorgon ska man la plugga, tror jag? Ylva?
Ska ge henne sin present med :) hon fyller ju den 25:e,
men jag vill ge henne den imorgon ändåå.. kan inte vänta heller :)
Orka plugga, haha.. men vafaen, jag måste ju =P jäääla skiit!

Nehe.. nu ska jag ta o vattna mina fina blommor på balkongen,
sen tar vi la eftermiddagssittningen samtidigt :)

Ha det fint,
förresten så ber jag om ursäkt för kass uppdatering..
men vi har fortfarande inte (orkat) fixa ny datamus, får göra det snart ^^


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0