17/7 - Hemma igen, igen.


Nu har vi kommit hem från Falkenberg :)
har varit huur bra som helst där med.. bruna o fräscha är vi med ;)
Fast inatt var det ett helvete, jag vaknade av att jag frös utav bara helvete,
o jag va fruktansvärt kissnödig men orkade inte gå till toan =P
Så jag låg vaken i tältet sen 05.30 imorse.. är sjukt trött nu,
känns som jag håller på att bli sjuk snart med. Ont i huvudet o så..

Innan vi åkte till Falkenberg så va jag hos öronläkarn.. igen!!
Jag hade fått öronkatarr, igen.. åhh blir så trött!
Men denna gången satte han in ett plaströr i trumhinnan,
så nu känns det bra igen :) gör lite ont, men det är visst så i början!
Fan vad man ska behöva stå ut med massa hela tiden =/

Nehe, nu ska mamma komma o hämta pippin :)
Så jag ska la klä på mig igen.. haha ^^ sitter med morgonrock här i soffan!
Imorgon ska älskling o hans kompis till Hultsfred över dagen..
så jag är eensam hemma, men kan va rätt skönt med faktiskt!

Nu ska jag lägga mig med en alvedonask typ..
Ha det fint, vi hörs.


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tjohoooo!!

2009-07-19 @ 13:59:33
URL: http://tadaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0