13/7 - Falkenberg imorgon!


Åhh, är så trött på mitt ÖRAA!! Grrrrr!
Jag ska till öronläkarn imorgon igen, är väl antagligen öronkatarr.
Så nu vet jag vad som väntar, ta hål på trumhinnan.. igen =S
Det är så jäkla obehagligt.. men det hjälpte ju sist, ett tag!
Är rädd att jag fått kronisk öronkatarr.. man vet ju aldrig.
Men vi får se hur det går, ska dit vid åtta imorgonbitti ialf!

Därefter åker jag o älsklingen min till Falkenberg!!
Min familj o faamo o fafa är där nu, så ska hälsa på lite :)
De har visst kanonväder där, så nu ska det stekas ^^
Vi ska bo i tält på Olofsbo camping.. typ två nätter!
Så det blir bli mysigt.. komma iväg ännu en gång :)

Sen på fredag äre ju dags för Yrrrvlas födelsedagsfest =D
Min outfit är bara så bra, hahaha =D jag ska vara Marge Simpson!!!
Så det blir blått högt hår (peruk), grön klänning, gul kropp, röda skor o halsband ;)
Det ska bli väldigt roligt faktiskt.. sen därefter måste vi ta tag i pluggandet med Y =P

Nehe.. nu ska jag dricka ur kaffet här,
sen ska jag fortsätta packa ner lite smått.

Älskling o jag "firade" 19 månader igår,
bara så ni vet liksom ;)

Ha det så bra!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Yrrvla

Wohooo! yrrlvas födelsedagsfest!!! =D

2009-07-14 @ 11:02:22
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0