11/7 - Borta bra men hemma bäst.


Nu är vi hemma igen, så skönt :)
Men vi har haft det huuuur bra som helst, jättemysigt!
Tyvärr är datorn fortfarande nere, så kan inte visa bilder nu.
Men kanske gör det sen när den är igång :)

Vi har gjort rätt mycket faktiskt, badat i hotellets spa mest ;)
Sen har vi varit i Smögen, Lysekil.. o varit på två behandlingar.
Den första hette "floating".. det va en duobehandling,
så jag o älskling fick vara i samma rum :)
Iallafall. man fick lägga sig på en brits typ, sen blev man inbäddad i lufttäcke.
Därefter sänks man ner i vatten, utan att bli blöt då såklart..
sen satte de på ljusterapi o bubbelmassage :) det va jätteskönt!
En timma i "karet" ska motsvara åtta timmars djup sömn :)
Sen fick vi växla, då fick vi en massage med lavastenar o oljor!
Så det va verkligen fantastiskt skönt!

Den andra behandlingen gjorde vi var för sig..
båda valde ansiktsbehandling. Men älskling tog en deluxe såklart ;)
De gick verkligen igenom hela ansiktet på honom.. han fick sån lyster sen :)
Jag gjorde en annan enklare behandling med make up efteråt.
Så de sminkade mig med id - bare minerals. Blev verkligen kanonfint!
Jag såg mycket mycket fräschare o piggare ut.. o snyggare ;)
Så jag köpte faktiskt med mig ett sånt sminkset hem!
Men det har jag fått hemskickat, så kommer väl om ett par dagar!

Sen till det tråkiga.. igår när vi skulle åka ner till Smögen o äta lunch,
så upptäckte vi att vi haft inbrott i bilen.. de hade brutit upp låset/dörren,
o dragit ur hela jävla stereon i bilen. Som tur är krossade de inga rutor eller så.
Men då hade vi haft det så jäkla bra hela veckan, sen kommer detta..
jag börjar gråta o tycker att det är skitjobbigt att någon har gjort detta "mot mig".
Så vi bestämde oss för att åka hem en dag tidigare..
vi polisanmälde allt o de på hotellet kollade på det.
Det jobbiga är inte att de har snott stereon, det är själva grejen..
att någon har suttit i min bil o tagit det som är mitt!
Den som har gjort det vet ju inte vem jag är, hur mycket vi får fixa med detta nu..
de är själviska svin utan känslor som bara är ute efter att sabortera!!

MEN.. vi har haft det jättebra som sagt,
så detta får absolut inte ta överhand nu eller så.

Nu ska vi åka o handla lite här snart,
så måste skynda in i duschen o sen göra mig iordning..
med mitt äckliga gamla smink. Men det ska bytas ut.. jippiie =D

Ha't fint!


/Camilla

Kommentarer
Postat av: Yyylvis

Jag vill också åka på spa!!!!!

2009-07-12 @ 09:35:55
URL: http://enheltnyvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0