Aldrig ska jag sluta älska dig - Jonas Gardell


Jag vet att jag inte e nån skönhet, eller så..
om du lämnar mig, kan jag det väl förstå.
För vad har jag o ge dig, som ingen annan har.
Jag är ingen särskild, medans du är underbar.

Aldrig ska jag sluta älska dig,
du är allt jag har o allt jag ber om.
Hoppas tror o vill att du ska hålla fast vid mig.
Att du e där för mig, som jag e här för dig.
Ge inte upp.

Livet e en gåta, du e gåtans svar.
Allt annat må försvinna, om du dock stannat kvar.
För också när jag tvivlar,
det känns som allt är slut.
Jag sjunker ner i hjälplöshet o inte hittar ut.

Så, aldrig ska jag sluta älska dig,
du är allt jag har o allt jag ber om.
Hoppas tror o vill att du ska hålla fast vid mig.
Att du e där för mig, som jag e här för dig.
Ge inte upp.

När jag klantar mig, när jag sviker dig,
när jag sabbar o förstör.
Var kvar ändå, tro för oss två.
För du vet vad jag än gör.. ja, vad jag än gör.

Aldrig ska jag sluta älska dig..
du är allt jag har o allt jag ber om.
Hoppas tror o vill, att du ska hålla fast vid mig.
Att du e där för mig ,som jag e här för dig.
Älska mig då!



Fan vad den är fin :)
David, ta åt dig! Jag kommer aldrig sluta älska dig hjärtat!
Du o jag <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0