5/1


JÄVLA PISSDOMARE!!!

Fan så förbannade vi har varit ikväll.. Hv matchen!
Ni har väl själva sett hur det gick till i avgörandet.. helt sjukt!
Som Kenta sa.. hur fan ska man kunna lita på inspelningen nästa gång?!?! Gaah!
Hade vart skönt med tre poäng där.. eller ialf ett! Jaja.. nog om det.

Just nu är det lite dov stämning här hemma,
David är nere hos sin mamma.. hon ringde hit o va jätteledsen.
En väninna till henne har fått dubbelsidig lunginflammation.. ligger med respirator.
Nu skulle dem stänga av den =( stackars Lotta.. min goa svärmor! (F)
Hon har själv inte mått så bra innan, så kommer detta.
Hoppas David kommer snart.. så jag inte behöver oroa mig =/

Sen kan jag avsluta inlägget med att säga att jag saknar vännerna som försvunnit ur mitt liv.
Om man jämför 2007 o 2008 så har det båda vart kanonår, men.. så mycket har ändrats.
Jag har förlorat min bästa vän.. plus andra fina vänner..
Men jag kan inte göra så mycket känner jag. Jag har försökt. Det gör ont.. som fan.
Detta är det negativa med det såkallade vuxenlivet.. jag saknar skolan,
allt var så mycket enklare då. Jag saknar klassen.. allt!
Nu ska man oroa sig över om man får jobb eller inte.. osv osv.
Tack ialf för att ni har varit mina vänner.. o förlåt för det som gått snett.


Ha en fortsatt fin kväll, Heja Lill-kronorna!!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: F

Jo, man kan ju inte alltid hjälpa vad som händer..

Nu blev det såhär..

Kram

2009-01-08 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0