30/1


Blev en väldigt lång dag, sköönt!

Jamen, ibland känner man att dagarna bara rinner iväg.
Men idag har det hittills varit en skön lång dag! :)
Jag har umgåtts med Ellen här hemma,
vi har druckit kaffe, ätit o kollat på Mamma mia! :)
Det är katastrof att hon inte sett den tidigare!!
Sen har jag städat o grejat med, så nu äre fint tills min man kommer hem ;)

Ikväll blir det bara lugnt! Ska äta lite gott o dricka lite vin, softa!
Men först nu vid fem ska min bil besiktigas.. uuuuhh, hoppas den går igenom!
Men det tror jag nog, den går ju som en klocka min lilla pärla! ^^
Pappa ska hänga med, som tur är.. han kan ju allt dedär med bilar oxå!

Jahaaa.. jag tänkte diska det sista nu.
sen måste jag åka senast tjugo över!!!
Håll tummarna för Mazdaan! =P


Trevlig heelg!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0