26/1


Hallååå.. jag börjar bli gammal!!

Joo, jag har börjat tänka på att man börjar bli gammal,
min lillebror fyller 18 år på söndag!! Vad är det då?!?
Kändes som man sj fyllde 18 igår typ,
i höst fyller jag för sjutton 21!! Helt sjukt..
David blir lack när jag säger det =P
Han har sååån åldersnoja!! Men han e ju bara 28 för bövelen :)
Jaja, nog om detta ;))

Jaha.. idag har jag tvättat o grejat, duktigt =P
Sen har jag umgåtts med Ellenrondellen.. :)
Vi har vart på a6, jag köpte senaste boken av Stephanie Meyer =D=D
Har precis läst ut andra boken nu, så jag kan knappt vänta på att börja läsa!
Det är ju de där vampyrböckerna ni vet :) Twilight!! Sååå bra.
Ahh, o sen köpte jag ny mascara.. o hårspray.
Sen fick jag med mig min underbara nya locktång med =D wohoo!!
Jag ska prova den imorrn ^^ haha! Man får stoora härliga lockar av den!
Jahh, sen åkte vi hem till Ellen o drack kaffe osv :) fint o trevliigt som attan!

Nu börjar andra perioden snart här :) Hv-SSK.
Ha det fiint!!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0