20/1


Åhh, idag har man ränt runt efter undulatfan här hemma.. haha!
Han brukar aldrig lämna köket när han e ute,
men nu så fick han fart ut mot hallen o vardagsrummet.
Han verkade vara ganska nöjd med att sitta i soffan också,
så jag fick INTE ens försöka få in honom.
Men sen ställde jag buren precis framför honom,
då hade han inget val än o gå in ;) haha!
Så det dröjer nog lite innan han får gå ut igen.

Annars har jag inte gjort ett skit hittills,
skulle behöva diska, men jag orkar faan inte det nu.
Älskling får göra det när han kmr hem ;) haha.
Jag ska följa med mamma till ett "antikställe".
Jag har sett en bokhylla där som jag så gärna vill köpaa.
Men jag vet inte om den går in än i storleken.
Så jag ska mäta o kolla sen.. hoppas hoppas! ^^
Sen ska jag o David åka o handla ikväll!

Mmmm.. o jag ser fram emot morgondagen :) faktiskt!
Ska träffa en vän som jag inte haft kontakt med på.. jag vet inte huur länge.
Så det ska bli jättekul faktiskt.. har varit tomt utan henne,
och jag hoppas verkligen att vi kan hitta tillbaks till allt igen.
Men ett steg i taget :) så imorgon blire kaffekalas på Roliasgatan!
Har messat fram o tillbaks ett par dar nu, o det känns bra!
Så mm, vi får hoppas på det bästa E! :)

Nu ska jag ut i kylan!


Puss på er!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Tessan

HAHAHA undulatfan, jag döööör xD vill träffa den fågeln :D och DIG! kan vi inte ses snart schora?! saknar ju dig för bövelen!! PUSS!

2009-01-21 @ 22:32:54
URL: http://grraao.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahaha men just kombinationen av undulat och fan xD jag skrattade så jag höll på o kissa på mig nästan hahaha! Jag kan typ komma förbi närsom egentligen :) vi bor ju nästan grannar nu ju grr ;) nån gång nästa vecka? :) Pusss!

2009-01-22 @ 17:31:59
URL: http://grraao.blogg.se/
Postat av: Teees

hahah jag är fruktansvärt lättroad, det blir bara värre med tiden dessutom xD jag hör av mig när jag vet vilken dag jag kan :) det blir kanon!

o TACK TACK :D 19 år, såån mellanålder haha! PUSS!

2009-01-22 @ 22:10:15
URL: http://grraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0