16/1


Nej, vi ska inte måla faan på väggen..

Usch, detta elände med arbetslöshet o pengar.. gahh!!
Man blir så trött psykiskt så det finns inte.
Jag kan säga att det var enbart förlust att betala a-kassa!
Men men, jag ser till allt jag har i livet.
Jag har träffat mitt livs kärlek.. vi bor ihop i en fin lägenhet :)
Jag har en familj som stöttar mig/oss.
Så jag är väldigt lyckligt lottad egentligen!!
Får helt enkelt ta en dag i taget.
Just nu klarar vi oss, det blir jobbigare den dagen älskling ska försörja oss båda.
Jag älskar honom så mycket att det värker i kroppen,
jag kan alltid lita på att han finns där för mig i både medgång o motgång!! <3
Full koncentration mot att hitta ett vettigt jobb nu!
Kunde gärna komma in några jobb nångång oxå!

Jaja. nog om det..
nu ska jag snart ut o hämta det sista i tvättstugan!
Sen ska jag väl laga mig lite lunch :)
Vi har fått en timma plus på tvättiden nu.. skitbra!
Så nu har vi fem timmar ist för fyra.
Det gör stor skillnad ändå!!

Nehe.. om jag skulle kila ner då kanske!


Ha en fortsatt bra fredag! :)
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0