14/1


Har precis ringt Handels a-kassa nu!
De är ju knappast hjälpsamma alltså när man ringer.
Men ahh, nu fick jag veta att jag får pengar den 22:a. Nästa torsdag!
Så det var väldigt skönt, har fortfarande bra med pengar..
så skönt att man slipper ta från sparkontot sen :)

Idag ska jag inte göra ett skiit.. kanske baka litegrann isf :)
Imorgon ska jag ialf till Hudoteket o äntligen få min behandling =)
Fick presentkort av älskling där, ansiktsbehandling o halvkroppsmassage!
Så det ska bli otroligt skönt.. ren vardagslyx det ^^

Nu sitter jag o kollar på klippet jag la in i tidigare inlägget..
det är väl tredje gången nu, tycker det är så sjukt roligt =P


Men jag ska käka lite frukost nu!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0