13/1


Godmorgon folks! :)

Såå, nu har jag äntligen duschat o fått i mig frukost!
Det brukar alltid dröja till typ middagstid innan dess annars, haha!
Nu när man bara är hemma så vänder man ju lite på vanorna.
Inte bra alls, mest för min sjukdom.. men men, nu äre bättre med det igen!

Jaha, idag tänkte jag åka upp till Eko- köpa lite prylar.. som ljus o sånt!
Sen måste jag till apoteket med.. ooops! Måste idag idag!!!
Sen ikväll ska jag o älskling klippa oss hos sväärmor :)
Känner att det behövs nu, men guu så långt mitt hår börjar bli =D hihi!
Jag har kämpat ska ni veta, jag har min naturliga färg, med toning över..
sen toppar jag mig regelbundet o anväder aldrig plattång osv.
Så jag har verkligen vårdat mitt hår.. mitt hår har tom blivit lockigt nu!
Det är väl för att mitt egna fått komma fram nu under all färg jag hade tidigare!
Så då behöver man ju inte använda locktång eller sånt, det är snyggt ändå =D

Nehe.. nu ska jag sminka mig! Sen äre time to gooo!

Btw, jag o älskling firade 13 månader igår :)
jag är fortfarande jättekär o ahh.. jag älskar honom så mycket!!
<3


Ha en kanondag!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0