10/1


Man kanske skulle passa på o skriva ett vanligt inlägg med när jag ändå e här :)

Jag är faktiskt ensam hemma ikväll, älskling är hos en kompis o kollar hockeyn!
Jag sitter o dökollar på teve.. är rätt skönt faktiskt.
Som tur är ska han inte med ut sen, så han kommer nog inte hem så sent! :)

Jaha, idag har vi faktiskt vart nere på stan o lite så med mina föräldrar,
köpte nya krukväxter, lite krims krams till ett fat i vardagsrummet..
sen köpte David jeans o en skitsnygg stickad tröja från MQ!!
Så han blev sjukt snygg nu :) fast det är han alltid iofs! ^^
Sen åkte vi hem, jag lagade hoki-filé med potatis o dillsås :) yuuum!!
Jaa, sen har det inte hänt mycket mer faktiskt.

Imorgon ska vi på tipsrunda med mian föräldrar o min svärmor :D blir trevligt.
En riktig familje-runda på Cyrus ;) *

Nehe.. nu ska jag ta o koka en kopp te o sätta mig vid teven igen!


Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0