4/2


Kaffe, Blomsterlandet, Rusta, Company, Eko, Kaffe. 


Okey, nu var det ett tag sedan jag skrev igen.. skärpning!!

Idag har det varit en händelserik o väldans trevlig dag!
Först tog jag o Ellen en kaffe hemma hos oss,
sen begav vi oss mot Blomsterlandet, köpte med oss lite blomster :)
Sen fortsatte vi mot Rusta o Company.. hittade inget på Rusta,
men på Company däremot!! :)) Ellen köpte en DÖFIN väska från Friis!! To die for!
Jag köpte en underbar klänning som jag ska ha på Marcus o Hannas bröllop i sommar.
Jag vet, kanske är tidigt att köpa, men bättre att man är ute i god tid, tkr jaag!
Mmmm.. ska dit imorgon igen o kolla om XS sitter bättre, ifall ifall.
Jaja.. sen därefter åkte vi till Eko, köpte lite smått o onödigt!
Sen blev det ytterligare en kopp kaffe hos Ellen.. hehe.
Så ahh, vi har allt vart igång idag! Imorgon ska vi ses igen, tjoho!! =D

Älskling blev så glad när han kom hem, jag hade tänt ljus o gjort lite mysigt.
Det uppskattas alltid av honom :) min lille plutt <3
Sen blev det ännu bättre när han tyckte att min klänning är kanonfin!!
Det är nästan viktigast att han tkr att det är fin ^^ näst efter mig då ;)

Mmmm.. jag känner att jag måste kolla med Svärmor om hon kan fixa frillan snart med.
Men jag väntar nog tills älskling ska klippa sig!
Jag har funderat på vad fan jag ska göra med håret,
men ska allt ha kvar mitt mörka o bara lägga i lite slingor i topparna, ja. det blir bra!
Nu när jag äntligen fått friskt starkt hår, ska jag la fan inte börja dalta med det igen!

Oj, nu blev det ett långt o.. meningslöst inlägg ser jag =P
Men nu ska jag inta soffan med pälski!

Förresten! Tänkte knäppa lite kort på lägenheten imorgon o visa.
Finns kanske någon som är intresserad ialf =D


Vi hörs, ha't gott!
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Tessan

NU har jag sportlov så nu tkr jag att vi ser till att klämma in en Tess-och-Milla-dag :D när kan du? :) PUSS!

2009-02-07 @ 17:35:49
URL: http://grraao.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha attans bananer :P senare i veckan har jag ju rätt mkt o göra :P men vi gör såhär, se till att krya på dig denna veckan så tar vi o ses nästa :D puss!

2009-02-09 @ 20:38:19
URL: http://grraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0