28/2


Melodifestivalen- Malmö.


Åhh, vad är det för skitartister i kvällens Melodifestival?!
Agnes, Thorleifs, Sarah Dawn Finer.. bla bla.. hmpf!
Jag tycker verkligen inte om Agnes till o börja med.
Men vi får la se, jag håller fortfarande på EMD.
Deras låt va ju såå himla bra =D eller hur?!!

Jaha, har varit hos mor o far idag :) ätit o sådär!
Älskling va ju i Vaggeryd, så jag passade på att åka upp dit!
Det hade hänt en olycka när vi åkte upp, Barnarpsbacken.
En Clio hade voltat.. såg riktigt läskigt ut =/
Usch, sånt får mig bara att tänka på min olycka :'(
Man känner mer för dem.. innan så tänkte man inte så mycket.
Man läser om det i tidningen o tänker: "aha, ytterligare en olycka" o bläddrar.
Jag har fått ett Men för livet tror jag.. tänker ofta på det,
finns situationer som gör att tankarna dyker upp igen.
Men men, jag klarade mig o det är jag sjukt lycklig över!!! :)

Nehe.. nu ska jag allt ta mig en cider o inta soffan!


Ciao bello!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0