27/2


Kristian Luuk? Ja men varför inte?!


Äntligen freeedag! Får jag ha älskling hemma igen ^^
Annars äre ingen större skillnad för mig inte =P

Nu har jag precis ätit min gröt med hallon, yummii :)
Ska väl strax hoppa in i duschen antar jag!
Bluie är helt gaalen idag (das undulat)..
han har vart ute tre gånger nu, flyger in i väggar o skriker, ja herregud =P
Han är alltid lika lycklig o cp när man släpper ut honom ;)

Annars händer det inte mycket idag,
vi ska köpa hem mat från Pallas Atena idag tänkte vi.
Sen blir det bara att inta soffan o Let's Dance.
Nu när "På Spåret" är slut så får jag se det kanske ;) haha!
Förresten! Klockrent val av ny programledare!! Kristian Luuk :)
Jag hörde att de valde mellan Lasse Kroner o några fler, kom igeen!!
De skulle inte göra programmet bra alls, inte minst Lasse =P
Jaja, men nu blir det nog kanonbra tror jag.
Och JA.. vi brukar kolla på "På Spåret" ;) pensionärer, som Ellen kallar oss!

Mmmm.. o annars i helgen, imorgon ska älskling till Vaggeryd.
De ska ju ha lite kalas för Joel, men de har hund så det blir inget för mig. Synd..
Så jag får sitta hemma o kolla på "Melodifestivalen" antar jag! :) fiint!
Sen på söndag är det ytterligare ett kalas som vi båda ska på, såklart.
Min bror som fyller 18, som jag nämnt så många gånger ;)
Så ahh, det blir fullt ös.. halvt lugn helg ialf!

Nehe.. om jag kanske skulle ta den där duschen nurå!
Men ni får ha en fortsatt braa fredag :)


Vi hörs!
/La' Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0