25/2


Sex and the city, and a cup of tea.


Godmorgon!
Shiit vilken träningsvärk jag har.. gahh!
Har skitont i vaderna när jag går, o axlarna.
Men skönt med, vet man att man har gjort sitt yttersta ;)

Frågan är om det blir någon promenix idag,
beror på om Ellen är frisk fortfarande?!
Visst, jag kan ju gå själv.. men kanske borde lugna mig till imorrn.
Ahh, vi får se! Får kolla med henne sen :)

Just nu sitter jag med en kopp te,
har precis sett fyra avsnitt av SATC! Såå bra ju!
Ska nog allt se fyra till.

Annars blir det väl inget utöver det vanliga idag.. eller jo!
Vi ska ialf till a6 när Älskling har kommit hem från jobbet,
ska köpa nåt mer till min lillebror som fyller myndig på söndag,
sen ska vi ju hitta till den nyblivna treåringen, för han fyller faktiskt idag :) Grattis!!
Får väl se om det blir något mer, men det tror jag intee.

Grattis alla som får lön idag med, hade suttit fint för min del nu.
Jag får ju a-kassa imorrn. Men inte mycket alls.. man ser knappt skillnad på kontot.
Men men, i Juni får jag 80% a-kassa om jag nu inte får jobb tills dess!

Nu ska jag ta ett par avsnitt till här!
Ha en bra onsdag :)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0