24/2


Äntligen är jag igång!!!


Idag har jag o min träningskompis Eyleen varit o tränat på friskis.
Jag köpte ett 3-månadskort, så nu jävlar ska det bli resultat!!
Det känns så himla bra, skönt med träningsvärken ;)
Så nu har jag fått massa energi till att verkligen kämpa med detta.
Imorgon ska vi ta med Elton ut på promenad runt Munksjön :)

Jaha.. just nu gör jag inte mest, eller ahh.. kokar majskolvar =P muumss!!
Har skjutsat älskling till hockeyn med, han skulle dit med jobbet!
Sen ska jag hämta honom efteråt också.
Han va så himla trött när han kom hem idag,
han kunde inte sova inatt.. vaknade redan vid fyra o gick upp =/ hmpf!
Så klart att jag ställer upp liksom :) min lille plutt!! ^^

Ska väl kolla på "Den rätte för Rosing" ikväll med..
får se om det är nåt o ha =P annars skiter jag i det!

Nehe.. nu ska jag ta o sätta mig med majskolvarna ve tv:n då kanske! ;)
Ha en fortsatt skön tisdagskväll!


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0