23/2


Tidig morgon och oboy.


Åhh, idag måste älskling gått upp tidigt?!
Kändes som det fortfarande var natt när han kom in o sa hejdå.
Han kanske tog en tidigare buss helt enkelt. Jaja..

Sitter här o dricker oboy nu ialf, kollar lite på Vakna med the voice oxå, såklart!

Förresten! Kuul då att min svärmor ska på Bindefelds frisörmässa i mars!!
Att man hade velat gå på efterfesten är ju ett faktum ;)
Ibland har hon tur som är frisör.. haha! :) men man kanske får komma ändå?

Från en sak till en annan.. vad mycket snö vi har haft iår?! :)
Det är ju superhärligt, när det är JUL!!!!!! Nu får det fan smälta bort.
Jag vill att det ska bli sol, vår o värme nu nu Nuu!
Så jag äntligen får bära min underbara jenansjacka =D
Och alla söta klänningar o sommarskor som bara står o väntar i garderoben!!

Nu ska jag ta mig en liten kick :)


Tjingeliing!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0