22/2


Besök hos föräldrarna :)


Goder afton!
Jaha, nu är det söndag igen?!
Blir lika förvånad varje gång.. vart tar tiden vägen!? Bläk.
Det är knappast någon skillnad för mig som går hemma, men ändå!

Jaha.. idag har älskling vart ute o vinterfiskat (igen) ,
så jag passade på att åka upp till Barnarp o föräldrahemmet :)
Har varit en lugn o trevlig dag!
Åt mammas goooooda mat! Sen blåbärspaj därefter!
Sen körde jag lillebror till en kompis i Hovslätt innan jag åkte hem igen.
När jag kom hem möttes jag av en mkt glad sambo :)
Han hade nämligen 6 rätt på V64 idag, vann 4000:-
Kul faktiskt, inte jättemycket.. men det är inte illa ändå =D

Nu ska vi nog gå o lägga oss snart, o läsa lite :)
Imorgon kommer Ellen hit, får jag höra lite om deras tripp till Skåne kanske! :)
Sen måste jag byta ett par jeans jag fick av mammi o pappi idag! ^^
De var sjukt snygga, men jag ska bara byta storlek på dem!
Sen måste vi hitta nån present till Markus, min lillebror som fyller 18 på söndag..
Lilla Joel, Davids brorsson fyller 3 år på onsdag, så vi måste köpa nåt till honom med!
Lättare till den lille busen, finns massa leksaker han vill ha hörde jag :) hehe!
Men ahh, nåt ska vi la hitta på till min lillebror! :)

Nehe.. man kanske ska göra sig iordning för sängen nudå!!
Men vi hörs säkert av imorgon igen!!


Natti natti!!
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0